Friday, May 14, 2010

mulanya aku terserempak dgn die....






pada suatu hari.....
dmana aku menjalani kehidupan aku seperti biase.... bkerja bsungguh2 untuk melupakan sesorang bukanlah perkare yg mudah....pada hari tu jgkla, badan ku rase kurang sehat...
entah nape, aku rase nk pg jmp dokte kat ED...wpun ianya xbpe terok..seperti patient yg lain, aku amik nombo n tunggu nomboku dipanggil...

tiba nombo ku dipanggil,aku pon bergegas ke bilik dokte.. saat aku menolak daun pintu jantungku berdegup..ntah kenape tiba2... aku melihat persekitaran bilik,adde dua org dokte,aku terus duduk pada salh sorg nye...saat aku ditanye, "staf sini? aku menjawab ye..radiografer..die tanye lg, sbelah??xpnh npk pon?? aku jwb..baru 2mgu keje.." saat itu,aku dperiksa... mateku memandang seraut wajah yg bersih,aku cube memalingkan pandangan ku dari die... btambah laju degupan jantungku... apakah ini perasaan ku semate2...stlh selesai, aku keluar n mengambil ubt....



hari demi hari berlalu..aku merasakan aku menyimpan perasaan terhadapnye.. namun aku khuatir sebaliknye die xde ape2 perasaan terhadapku....lalu aku biakan..namun stiap kali aku terserempak dgn die,hatiku kembali berdegup kencang... ajaib perasaan itu melainkan bile aku sudah jatuh hati... aku cube melawan..supaya aku xtlalu berharap...cme,cafe,resus,byk kali aku melihatnye..n hatiku genbira bile kami mula berbual...

hari demi hari,die mule nengajak aku keluar.... saat yg aku nantikan..namun seperti biase aku bersedia ape jua yg aku lalui... aku senang bile berbual dgnnye.. wpun aku tau,untuk memiliki hatinye adelah mustahil....aku biakan mase itu berlalu,hari demi hari,aku berani meluahkan perasaan ku yg sebenarnye..

yep...bertepuk sebelah tangan tidaklah berbunyi..die mmberi respond yg baik terhadapku... panggilan dokte bertukar mjadi azam n skrg abg...sgt drastik,sgt cepat.... malah hati ni sgt2 merindui die wpun kami bertemu setiap hari... die la inspirasi aku segale2nye ttg die aku sgt kagumi...


1 comment: