Saturday, May 29, 2010

Sejak perkenalan kami

Sejak perkenalan kami, aku xrase kekok dengan azam..Segala2 nya berjalan dengan lancar.. Semakin hari semakin intim.. Hubungan kami di sulami dengan kesetiaan,kejujuran,hormat menghormati dan sanggup berkorban..Ia sedikit sebanyak mengajar aku rase menghargai..Aku sanjung die sebagai seorang lelaki yang baik,mempunyai pegangan agama yang teguh,dan berkarier..Segala2nye rase begitu sempurna..

Setiap hari, setiap mase ,setiap waktu hatiku melayang merindui die..heheheh... Kalau nak di ikotkan xde la jauh sgt pon.. satu hospital..tapi die seorang yang kreatif..selalu mencari idea untuk berjumpa dengan ku walaupun waktu keje.. Mencuri2 mase untuk terserempak.. Bak kate die ,kite main polis entry dlm hospital sendiri,,ehehehe...cute la abg ni..

Seolah2 kami da xde dunia lain dlm hospital tu...Ape yg kami kejar?? Kebahgiaan bersama.. Hubungan yang direstui..Dan keberkatan...Itu yang kami harapkan...Betul kate2 die, bukan kebendaan untuk membahgiakan seseorang,cukoplah sekadar tunjuk rase sayang dan sanggup bekorban apa sj.. Ayang appreciate sgt...

No comments:

Post a Comment