Friday, June 4, 2010

Menanti mu sampai bila-bila





Hari berganti hari berlalu.. tidak sedar kami dah 3 bulan bersama.. Syukur kami dapat melaluinya dengan baik..Walaupun seribu masalah yang kami hadapi, kami selesaikan bersama..Aku senang melihat perwatakan die.. Cara dia menjaga aku sebagai satu dalam hidupnya cukop membuatkan aku rase bahgia..

Biar lah mase yang menentukan segalanya.. Aku tetap menanti dia sampai bila2.. Cinta die xpnh kurang sedikit pon..Itu yang aku pasti...Kami belajar untuk berterus terang supaya tiada rahsia atau sempadan antara kami..Walau dalam hatiku penuh dengan seribu kerisauan,tapi aku cuba hadapinya dengan tenang..Atas nama cinta kita ayg tetap setia pada abg...itu satu kemestiaan..

Bagi aku jarak bukan penghalang untuk bercinta..tapi kami da selalu bersama,khuatir aku sgt2 terasa kehilangan sekiranya die terpaksa pergi jauh nanti.. Itu aku kene hadapi dengan tabah..Itu la gunanya kesetiaan,kepercayaan pada kami..Aku akan selalu berdoa supaya hatinya tetap n cintanya padaku xberkurangan..insyaallah....

No comments:

Post a Comment